Nincs belépve
Név:
Jelszó:

COVID-19 oltásszervező

tovább.. 

 

 

Adatok elszámolása az éves betegforgalmi (BFG) jelentésben:

Ahhoz, hogy az éves betegforgalmi jelentésben az adatok a megfelelő módon szerepeljenek, az alábbiakban nyújtunk segítséget abban, hogy mit és hogyan kell kódolni a SZOLGA® rendszerben.

Tovább...

Hogyan küldhető el a fertőzőbeteg bejelentő és kijelentő a Visual SZOLGA® segítségével?

A fertőzőbetegség bejelentése és kijelentése a Visual SZOLGA® háziorvosi rendszerből egy gombnyomással elküldhető. Ahhoz, hogy ez egyszerűen működjön az első jelentés elküldése előtt az alábbi teendőket kell elvégezni:

Tovább...

Hogyan küldhetem el a jelentéseket a Visual SZOLGA®-ból?

A jelentések elküldésére két lehetőséget biztosít a SZOLGA®.

  1. Automatikus küldés a SZOLGA® E-jelentés managerével (EZT JAVASOLJUK!)
  2. Kézzel történő beküldés az ejelentes.oep.hu oldalon keresztül

Tovább...

Az EU-s betegek ellátása a SZOLGA® rendszerben:

Tovább…

Vevői kérdőív

Rendszereinkkel kapcsolatos véleményüket, észrevételeiket e kérdőív kitöltésével és továbbításával juttathatják el hozzánk.

Indikátoralapú teljesítmény értékelés a 20/2012.(III.30.) NEFMI rendeletnek megfelelően

A háziorvosok indikátor alapú teljesítményértékeléséről itt olvashat. Tovább…

Mi a teendő, ha nem tudunk belépni a rendszerbe (Hibás jelszó)?

Ellenőrizze le, hogy pontosan írta-e be a jelszót. A jelszó megadásánál fontos a kis és nagybetűk különbsége, kérjük figyeljenek arra hogy a „Caps Lock” billentyű ne legyen bekapcsolva.

Mi a teendő, ha nincs Online-TAJ ellenőrzés?

Ellenőrizzék le, hogy van-e Internet a számítógépen. Ha az Internet kapcsolat rendben van, de továbbra sem történik meg az ellenőrzés, akkor meg kell nézni nincs-e kikapcsolva a programban ez a funkció (7.SZOLGA System – ACC karton).
Ha az eddigiek rendben vannak akkor, kérjük hívják fel az OEP-et, és kérdezzék meg nem náluk van-e a gond?

Hogyan kell beállítani, fekvő recept nyomtatást?

Ahhoz, hogy a recepteket fekve tudják nyomtatni, ezt be kell állítani a Visual SZOLGA® -ban az „alt – Nyomtatási Paraméterek” kartonon. Tovább…

Hogyan rendelhetünk több nyomtatót a programhoz?

Azokat a nyomtatvány csoportokat, melyeket nem az alapértelmezettként beállított nyomtatóra kívánunk nyomtatni, be kell állítanunk a Visual SZOLGA®  rendszerben a „prt – Nyomtatási Paraméterek” kartonon. Tovább...

Mi a teendő, ha nincs a recepten BNO és teljes jogcímet jelöl be a program?

2010 január 01-től jogszabály szerint a „nem támogatott” készítmények esetén nem szabad a recepten feltüntetni a BNO kódot, és ekkor a teljes árnak kell szerepelnie.

Hogyan tudunk egy nyomtatványt elküldeni emailben?

A Visual SZOLGA® -ban bármelyik karton adatait elküldhetjük emailben, amelyiken van „Nyomtatás” nyomógomb. A küldéséhez hozzák fel a képernyőre az adott nyomtatványt, majd a nyomógombok közt válassza az Email gombot.(Földgömb mellett).

Hogyan frissülnek a rendszerek?

A Visual SZOLGA® rendszerek frissítése online módon történik az un. Elektronikus Ügyfélszolgálati Modulon keresztül. A frissítések munka közben a hátérben letöltődnek, melyről (ha a letöltés befejeződött) a képernyő alsó részén egy piros fénycsíkban tájékoztatjuk Önöket. A letöltött frissítéseket a program következő indításakor lehet betölteni.